03 de juliol 2008

El mot no fa la cosa!!!


En temps de crisi si hi ha alguna cosa que s'aguditza és l'enginy. Només cal donar un cop d'ull a les planes de successos dels diaris per adonar-se'n que estem passant per moments molt complicats. Gairebé cada dia es pot llegir en un o altre diari, sinó a tots, nous casos de persones enganyades i estafades. Avui mateix el cas d'un immobiliari d'Arenys de Mar a qui volien estafar 180 mil euros amb bitllets falsos. Ahir la vella trampa de la recollida de signatures i mentre signes et recullen la cartera.
Precisament ahir el president Zapatero compareixia al congrés i reconeixia que hi havia dificultats per arribar a final de més. És encoratjador veure com aquells que han de prendre mesures perquè el país funcioni, triguen set mesos en adonar-se que anem encallats que no podem fer front a les factures i que cada cop hi ha més famílies en situació de fallida. Sovint ens entestem en trobar grans termes que englobin la majoria de situacions, i mentre ho fem perdem la oportunitat de fer coses per aquells que, sense tenir massa interès en englobar-se amb la majoria, passen dificultats. Certament no m'importa gaire si hi ha crisi, o desacceleració, o recessió, o caiguda o frenada, el que se és que no arribo a final de més, que cada cop em miro més el cèntim que gasto. Que si abans no arribava al dia 25 ara amb prou problemes arribo al 15 i que anomenin com ho anomenin aquesta és una situació que no només em passa a mi sinó que també s'hi troben els meus veïns els meus familiars i els meus amics.
No se quantes coses han de passar o quants indicis hem de tenir perquè el govern s'adoni que la gent les està passant molt putes i que cal fer alguna cosa. Que li diguin com vulguin però que actuïn ja.
Ah per cert i aneu en comte quan passegeu pel carrer perquè els manguis els choris i els estafadors són molt més aprop del que pensem