02 d’abril 2009

Compte on teniu els diners!!!

Desprès que el Banc d'Espanya hagi intervingut Caja Castilla La Mancha, no es difícil acabar parlant de caixes bancs i entitats financeres en qualsevol de les moltes converses que encetes durant el dia.

M'ha resultat molt curiós i interessant comprovar com persones de diferents mons, que no es coneixen i que es troben, relativament properes al món financer, m'han comentat, amb poques hores de diferència, la situació de perillositat financera que podria estar vivint aquests dies Caixa de Catalunya. De fet dues d'aquestes persones m'han aconsellat obertament que si hi tinc estalvis els tregui perquè, segons elles, aquesta Caixa ja podria haver rebut diners públics sota ma i sense repercussió pública per mirar de rescatar-la del pou econòmic en el que es podria trobar. No és el cas, no hi tinc estalvis però, tot i que ès un rumor, en el moment que vivim crec que exposar-ho pot ajudar a orientar aquells que puguin tenir alguna inquietud en aquest sentit. Si més no pot ajudar a desmentir el rumor si aquest fos el cas. Que de moment no ha estat.


I també en clan econòmica només un apunt més. Ara fa 3 mesos demanava que ens fixessim en el preu del petroli perquè em donava la sensació que aquest pujaria. Doncs 4 mesos més tard el combustible ha pujat, no tant com l'octubre, però és sensiblement més car que les setmanes en que es va calcular l'augment del sou dels treballadors. A més ara que s'acosta la setmana santa ha tingut un petit augment significatiu.